sâmbătă, 1 septembrie 2012

Romanian Top Hits (RTH)

                                                      Romanian Top Hits (RTH)
Stiu ca am intarziat putin cu pozele dar acum m-am decis si eu sa i mi fac pagina.Pe 3 si pe 4 august ,in Piata Tricolorului din Bacau ,s.a desfasurat gala premiilor RTH.Au cantat vedete precum Antonia ,Puya,Iris,Directia 5,Vunk,Connect-r,Anda Adam ,dar si juniori talentati.Tip de 4 ore artistii au incantat publicul.Spre surpinderea mea Connect-r a tras cel mai mult la public.Acesta a cantat si melodii proprii,dar si cover-uri.Cea ma asteptata melodie a serii a fost celebrul hit "Eu vara nu dorm".Sonorizarea a fost destul de buna cu mici defectiuni tehnice ,usor sesizabile.Publicul,cu varste variate si venit si din alte orase cum ar fi Iasi si Bucuresti ,a cantat si s,a distrat alaturi de vedete.Ca de fiecare data ,la sfarsit ,toti au spus ca Bacaul e cel mai tare si abureli din astea :)).Mie una mi.a placut,dar na ,acum nu toti au fost la fel de multumiti.














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu